kennel Rondik

Alla inlägg under juni 2012

Av kennelrondik - 6 juni 2012 15:40

Jaha nu har tiden kommit som man både väntat på och känt lite ångest inför...

Valparna är nu 8 veckor och de är dax att de flyttar hem till sina nya familjer.

Det kommer kännas väldigt tungt men det är med stor glädje som jag lämnar iväg dem då jag vet att de kommer få toppen hem allihopa.

som tur är flyttar inte alla på en gång utan de är utspridda på en vecka och sedan kommer Dacke vara kvar på kenneln.

Jag hoppas att valpköparna kommer skicka uppdateringar om utvecklingen på de små och en massa kort som jag kan lägga in här   

Jag vill även passa på och tacka Maritha (Rondik Dyrka) som har varit hovfotograf under dessa veckor och tagit superbilder.  

Här kommer 8 veckors korten.

                                                                     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards